Doprava a platba

Poskytujeme vám detailní informace o tom, jakým způsobem se produkty dostanou přímo do vašich rukou. Veškerý sortiment produktů, které na našich stránkách nabízíme, máme také skladem. Zásilky budou doručeny zákazníkovi do 7 kalendářních dnů od vyřízení objednávky. Ceny u všech možností dopravy je max do 5 kg.

Rychlý přehled možností dopravy

Možnost dopravyPodmínkaCenaDoba expedice
Zásilkovna - osobní odběr na pobočceobjednávka nad 1 299 Kčzdarma1-3 pracovních dnů
Zásilkovna - osobní odběr na pobočceobjednávka do 1 299 Kč59 Kč s DPH1-3 pracovních dnů
Zásilkovna - doručení na adresuobjednávka nad 1 299 Kčzdarma
1-3 pracovních dnů
Zásilkovna - doručení na adresuobjednávka do 1 299 Kč89 Kč s DPH1-3 pracovních dnů
Česká pošta - balík do rukyobjednávka nad 1 299 Kčzdarma1-3 pracovních dnů
Česká pošta - balík do rukyobjednávka do 1 299 Kč129 Kč s DPH1-3 pracovních dnů
DPDobjednávka nad 1 299 Kčzdarma1-3 pracovních dnů
DPDobjednávka do 1 299 Kč99 Kč s DPH1-3 pracovních dnů
InTimeobjednávka nad 1 299 Kčzdarma1-3 pracovních dnů
InTimeobjednávka do 1 299 Kč139 Kč s DPH1-3 pracovních dnů

Cena za dopravu u objednávky nad 1 299 Kč je doprava zdarma.

Doprava – Česká pošta

Česká pošta garantuje doručení zásilky na vámi zvolenou adresu již následující den po jejím podání. V den, kdy má balíček dorazit, vás navíc bude Česká pošta informovat o doručení emailem či SMS. 

Jestliže adresát nebude na udaném místě k zastižení, v poštovní schránce nalezne lísteček s informacemi, na které poště je zásilka uložena. Tam bude balíček čekat dalších sedm dní. Poštu lze požádat o opakované zaslání či prodloužení doby, kdy bude balík uložen na dodací poště. Pokud se tak nestane, ani si balíček nikdo nevyzvedne, putuje zpět k nám. Za opakované zaslání zásilky na vaši adresu účtujeme 100 Kč. Místo i čas doručení lze změnit elektronicky na: www.ceskaposta.cz/zmenadispozice

Česká pošta přijímá zásilky maximálně do 50 kg (těžší zásilky se dělí do několika balíčků). Při platbě na dobírku nelze platit kartou, ale je akceptována pouze platba v hotovosti. Bližší informace naleznete na webových stránkách České pošty – Služby pro příjemce a adresáty. Putující balíček můžete sledovat i online: https://www.postaonline.cz/trackandtrace

Doručovací hodiny:

  •  ve všední dny Česká pošta doručuje balík do ruky mezi 8 – 16 hod.
  •  ve vybraných lokalitách je možnost večerního doručení od 14 – 19 hod. (v Praze až do 20 hod.)

Doprava - DPD

Kurýrní služba DPD doručuje zásilky ve všední dny standardně mezi 8 – 18 hodinou. Před doručováním vám přijde email a SMS ohledně detailů doručení. S kurýrem DPD je možné se případně domluvit na změnách ohledně doručení (hodina, místo – ale to jen v rámci lokality) prostřednictvím aplikace MojeDPD [http://dorucujemeradost.dpd.cz/dpd-kuryr]. Každý balíček se snaží doručit 3x. U společnosti DPD můžete kurýrovi zaplatit v hotovosti, ale i kartou. Služba DPD přijímá balíčky do hmotnosti 50 kg. Cestu vašeho balíčku můžete sledovat i online: https://www.dpd.com/

Doprava – Zásilkovna

Zásilkovna umožňuje osobní převzetí balíčku (hmotnost do 5 kg) na více než 600 pobočkách po celé České republice. Po dokončení objednávky je zásilka k vyzvednutí za jeden až dva dny na vámi vybrané pobočce. O přítomnosti zásilky na pobočce Zásilkovny budete informováni emailem nebo SMS. Otevírací doba závisí na zvolené pobočce (informace najdete na webových stránkách). Platba je možná hotově i kartou. Cestu vašeho balíčku lze sledovat i online: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani.

Poškozená zásilka

Při přebírání zásilky od kurýra nebo ve výdejním místě věnujte prosím zvýšenou pozornost obalu zásilky. Zkontrolujte si, jestli jsou ochranná balící páska i krabice neporušené. Pokud máte jakékoliv pochybnosti o tom, že by zboží uvnitř mohlo být poškozené, balíček nepřebírejte. Pokud se i přesto rozhodnete zásilku převzít, sepište s kurýrem předávací protokol, kde budou uvedeny závady na obalu zásilky. Před rozbalením si balíček ještě pro jistotu vyfoťte.

S vyřízením případných reklamací nebo dotazů vám poradíme na zákaznické lince: +420 577 983 280 nebo na emailu eshop@topnatur.cz

Platba

Jaký je pro vás nejkomfortnější způsob provedení platby? Pro vaše pohodlí a bezpečnost vám nabízíme několik možností, jak za objednávku zaplatit. Dle zvoleného způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou na účet nebo platební kartou.

Rychlý přehled možností platby

Možnost platbyCenaExpedice
platba kartou onlinezdarmaokamžitě
dobírka35 Kč s DPHokamžitě

Platba kartou

Jestliže máte platební kartu Visa, Maestro či MasterCard a aktivované platby přes internet, lze platit kartou online. Při platbě kartou bude nutné zadat údaje z platební karty (číslo, datum platnosti, kód CVC/CVV, který máte na zadní straně karty). Přenos je šifrovaný, obchodník nedostává informace o platební kartě zákazníka. Tyto platby jsou na účet dodavatele připisovány téměř okamžitě.

Platba na dobírku

Hotově – zboží uhradíte při přebírání kurýrovi nebo poštovnímu doručovateli (platba na dobírku lze u České pošty jen hotově). Prosím připravte si před převzetím přesnou částku, vyhnete se tak čekání či jiným komplikacím. V případě osobního převzetí v pobočkách Zásilkovny můžete platit hotově. Platební kartou – lze platit u kurýrů služby PPL nebo v pobočkách Zásilkovny (přijímají karty Visa, MasterCard).