Poskytujeme vám detailní informace o tom, jakým způsobem se produkty dostanou přímo do vašich rukou. Veškerý sortiment produktů, které na našich stránkách nabízíme, máme také skladem. Zásilky budou doručeny zákazníkovi do 7 kalendářních dnů od vyřízení objednávky. Ceny u všech možností dopravy je max do 5 kg.
Rychlý přehled možností dopravy
Možnost dopravy | Podmínka | Cena | Doba expedice |
---|---|---|---|
Zásilkovna - osobní odběr na pobočce | objednávka nad 1 299 Kč | zdarma | 1-3 pracovních dnů |
Zásilkovna - osobní odběr na pobočce | objednávka do 1 299 Kč | 69 Kč s DPH | 1-3 pracovních dnů |
Zásilkovna - doručení na adresu | objednávka nad 1 299 Kč | zdarma | 1-3 pracovních dnů |
Zásilkovna - doručení na adresu | objednávka do 1 299 Kč | 89 Kč s DPH | 1-3 pracovních dnů |
Česká pošta - balík do ruky | objednávka nad 1 299 Kč | zdarma | 1-3 pracovních dnů |
Česká pošta - balík do ruky | objednávka do 1 299 Kč | 119 Kč s DPH | 1-3 pracovních dnů |
DPD | objednávka nad 1 299 Kč | zdarma | 1-3 pracovních dnů |
DPD | objednávka do 1 299 Kč | 119 Kč s DPH | 1-3 pracovních dnů |
InTime | objednávka nad 1 299 Kč | zdarma | 1-3 pracovních dnů |
InTime | objednávka do 1 299 Kč | 129 Kč s DPH | 1-3 pracovních dnů |
Cena za dopravu u objednávky nad 1 299 Kč je doprava zdarma.
Doprava – Česká pošta
Česká pošta garantuje doručení zásilky na vámi zvolenou adresu již následující den po jejím podání. V den, kdy má balíček dorazit, vás navíc bude Česká pošta informovat o doručení emailem či SMS.
Jestliže adresát nebude na udaném místě k zastižení, v poštovní schránce nalezne lísteček s informacemi, na které poště je zásilka uložena. Tam bude balíček čekat dalších sedm dní. Poštu lze požádat o opakované zaslání či prodloužení doby, kdy bude balík uložen na dodací poště. Pokud se tak nestane, ani si balíček nikdo nevyzvedne, putuje zpět k nám. Za opakované zaslání zásilky na vaši adresu účtujeme 100 Kč. Místo i čas doručení lze změnit elektronicky na: www.ceskaposta.cz/zmenadispozice
Česká pošta přijímá zásilky maximálně do 50 kg (těžší zásilky se dělí do několika balíčků). Při platbě na dobírku nelze platit kartou, ale je akceptována pouze platba v hotovosti. Bližší informace naleznete na webových stránkách České pošty – Služby pro příjemce a adresáty. Putující balíček můžete sledovat i online: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Doručovací hodiny:
- ve všední dny Česká pošta doručuje balík do ruky mezi 8 – 16 hod.
- ve vybraných lokalitách je možnost večerního doručení od 14 – 19 hod. (v Praze až do 20 hod.)
Doprava - DPD
Kurýrní služba DPD doručuje zásilky ve všední dny standardně mezi 8 – 18 hodinou. Před doručováním vám přijde email a SMS ohledně detailů doručení. S kurýrem DPD je možné se případně domluvit na změnách ohledně doručení (hodina, místo – ale to jen v rámci lokality) prostřednictvím aplikace MojeDPD [http://dorucujemeradost.dpd.cz/dpd-kuryr]. Každý balíček se snaží doručit 3x. U společnosti DPD můžete kurýrovi zaplatit v hotovosti, ale i kartou. Služba DPD přijímá balíčky do hmotnosti 50 kg. Cestu vašeho balíčku můžete sledovat i online: https://www.dpd.com/
Doprava – Zásilkovna
Zásilkovna umožňuje osobní převzetí balíčku (hmotnost do 5 kg) na více než 600 pobočkách po celé České republice. Po dokončení objednávky je zásilka k vyzvednutí za jeden až dva dny na vámi vybrané pobočce. O přítomnosti zásilky na pobočce Zásilkovny budete informováni emailem nebo SMS. Otevírací doba závisí na zvolené pobočce (informace najdete na webových stránkách). Platba je možná hotově i kartou. Cestu vašeho balíčku lze sledovat i online: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani.
Poškozená zásilka
Při přebírání zásilky od kurýra nebo ve výdejním místě věnujte prosím zvýšenou pozornost obalu zásilky. Zkontrolujte si, jestli jsou ochranná balící páska i krabice neporušené. Pokud máte jakékoliv pochybnosti o tom, že by zboží uvnitř mohlo být poškozené, balíček nepřebírejte. Pokud se i přesto rozhodnete zásilku převzít, sepište s kurýrem předávací protokol, kde budou uvedeny závady na obalu zásilky. Před rozbalením si balíček ještě pro jistotu vyfoťte.
S vyřízením případných reklamací nebo dotazů vám poradíme na zákaznické lince: +420 577 983 280 nebo na emailu eshop@topnatur.cz.
Platba
Jaký je pro vás nejkomfortnější způsob provedení platby? Pro vaše pohodlí a bezpečnost vám nabízíme několik možností, jak za objednávku zaplatit. Dle zvoleného způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou na účet nebo platební kartou.
Rychlý přehled možností platby
Možnost platby | Cena | Expedice |
---|---|---|
platba kartou online | zdarma | okamžitě |
dobírka | 29 Kč s DPH | okamžitě |
Platba kartou
Jestliže máte platební kartu Visa, Maestro či MasterCard a aktivované platby přes internet, lze platit kartou online. Při platbě kartou bude nutné zadat údaje z platební karty (číslo, datum platnosti, kód CVC/CVV, který máte na zadní straně karty). Přenos je šifrovaný, obchodník nedostává informace o platební kartě zákazníka. Tyto platby jsou na účet dodavatele připisovány téměř okamžitě.
Platba na dobírku
Hotově – zboží uhradíte při přebírání kurýrovi nebo poštovnímu doručovateli (platba na dobírku lze u České pošty jen hotově). Prosím připravte si před převzetím přesnou částku, vyhnete se tak čekání či jiným komplikacím. V případě osobního převzetí v pobočkách Zásilkovny můžete platit hotově. Platební kartou – lze platit u kurýrů služby PPL nebo v pobočkách Zásilkovny (přijímají karty Visa, MasterCard).